Benvolgudes famílies, volem compartir amb tots vosaltres el comunicat que ens han fet arribar des del CRAE Mare de Deu del Roser, Puig D’Olena:

Sin título-1

Ben volguts amics i amigues de Sta. Coloma de Gramanet

Fa uns dies vàrem rebre des de la Provincia Dominiques de l´Anunciata , el resultat de la vostra col•laboració.

Volem fer arribar a l’escola FEDAC –SANTA COLOMA .SAGRAT COR , a tots els seus membres : direcció, claustre de professors,associació de pares, alumnes i germanes , el nostre agraïment per la campanya realitzada i l’oferiment de la recol•lecta destinada al nostre CRAE MARE DE DEU DEL ROSER , PUIG D´OLENA .

Amb el vostre treball, esforç, dedicació i comprensió , ens ajudeu a mantenir viva la nostra missió: dedicació, i treball amb els nens i nens, infants i adolescents en situació de risc.

Gestos com els vostres desperten una rialla en les persones petites, i en les persones grans que formem Puig d´Olena . La vostra presència , encara que a una distancia física ens acompanya en el nostre dia a dia .

La vostra donació serà destinada a millores en la infraestructura del CRAE, en concret , condicionant espais, per tal d’afavorir que els nens i joves que viuen a Puig d¨olena , es trobin en un entorn acollidor .

La Comunitat, direcció, l’equip educatiu i el col•lectiu de nens i joves de Puig d´Olena us donem les gràcies per tot el que heu fet, i us encoratgem a seguir comptant amb vosaltres , així com vosaltres podeu comptar amb nosaltres .

En nom de Puig d´Olena

Titular
Gna Conxita Oferil

Direcció
Ernest Viaplana

St. Quirze Safaja 29 d´octubre del 2015

L’AMPA FEDAC Santa Coloma vol fer extensiva aquest agraïment a totes i cadascuna de les famílies que formen part de l’associació. Sense la seva col·laboració, sense la seva participació no hagués estat possible.