Comunicat CRAE Mare de Deu del Roser, Puig D’Olena

Benvolgudes famílies, volem compartir amb tots vosaltres el comunicat que ens han fet arribar des del CRAE Mare de Deu del Roser, Puig D’Olena:

Sin título-1

Ben volguts amics i amigues de Sta. Coloma de Gramanet

Fa uns dies vàrem rebre des de la Provincia Dominiques de l´Anunciata , el resultat de la vostra col•laboració.

Volem fer arribar a l’escola FEDAC –SANTA COLOMA .SAGRAT COR , a tots els seus membres : direcció, claustre de professors,associació de pares, alumnes i germanes , el nostre agraïment per la campanya realitzada i l’oferiment de la recol•lecta destinada al nostre CRAE MARE DE DEU DEL ROSER , PUIG D´OLENA .

Amb el vostre treball, esforç, dedicació i comprensió , ens ajudeu a mantenir viva la nostra missió: dedicació, i treball amb els nens i nens, infants i adolescents en situació de risc.

Gestos com els vostres desperten una rialla en les persones petites, i en les persones grans que formem Puig d´Olena . La vostra presència , encara que a una distancia física ens acompanya en el nostre dia a dia .

La vostra donació serà destinada a millores en la infraestructura del CRAE, en concret , condicionant espais, per tal d’afavorir que els nens i joves que viuen a Puig d¨olena , es trobin en un entorn acollidor .

La Comunitat, direcció, l’equip educatiu i el col•lectiu de nens i joves de Puig d´Olena us donem les gràcies per tot el que heu fet, i us encoratgem a seguir comptant amb vosaltres , així com vosaltres podeu comptar amb nosaltres .

En nom de Puig d´Olena

Titular
Gna Conxita Oferil

Direcció
Ernest Viaplana

St. Quirze Safaja 29 d´octubre del 2015

L’AMPA FEDAC Santa Coloma vol fer extensiva aquest agraïment a totes i cadascuna de les famílies que formen part de l’associació. Sense la seva col·laboració, sense la seva participació no hagués estat possible.

També et pot interessar...

Comments are closed.